OMG Eclipse♥

Nu är jag hemma.
Vaknade vid 7 för jag & Fanny
följde med mamma & Pecka till stan(från kurra)
(dom skulle på jobbet) så nu är jag & Fanny här ensamma.
Kom hem,duschade sen gick jag ut på promenad
med hundarna.
Ikväll ska jag på Eclipse!!
OMG jag läängtar♥
Twilight Sagan är världens bästa film,kan klockan
inte bara bli 7 nu så att jag kan gå?
Är liksom helt klart ett Twilight-fan,
och så är jag på Team Edward♥
haha..
Men Jag & Liv köpte biljetter på Onsdag förra veckan
men hon är i Junis så hon kan inte gå :'(
Så jag ska gå med nån annan,skulle gå med Lina
men vet inte vart hon tog vägen xD
Ska ringa henne..
Men vad har hon för nummer....?
LINA OM DU SER DET HÄR,RING!(mig)iaaf...
Nu ska jag logga in på spotify & sätta in några nya låtar..
Popcorn♥

Har nån sett den ännu?
Jag vet att den redan har gått i större städer än Kiruna för det är ju ganska litet
men här är den från Fredag(idag) till Tisdag.
Jag tror inte jag klarar av att vänta..
//Selma♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!