Onsdag

Hej!
Vaknade typ 11.
Åt frukost,duschade.
Snart ska jag kolla vilka
kläder jag ska ha med till husbilen.
Sen ska vi sätta in kläderna där.
Vi ska ha kläder i typ skåp
för väskor tar så mkt plats.
Filmen vi kollade igår(Vanilla Sky)
Var ganska sjuk x)
hehe .....
Här kommer bilderna från Kurra:
Humla

Calle hade grävt upp ett ben
som han gömde i jorden sist vi var i kurra.
Så han blev lite svart om nosen♥

jag & Lina gick ner till bryggan
på Måndag
& doppade fötterna..
Vattnet var iskallt :/
Sen fotade vi lite bilder där.

Jag(höll typ på att ramla x))

Moi

hehe Lina.^^

På Tisdag köpte vi Marshmallows & grillade♥
Det var jättegott♥♥

1

2

3.det var inte meningen att dom skulle
bli så brända.
Menmen,det var vår första gång x)
Dom blir mkt godare när dom är bara lite brända..

Sen gjorde dom en agilytty bana åt hundarna.
Först skulle dom gå sick sack runt pinnar.
Sen hoppa över 2 hinder.
sen igenom en ring.
Sen gå på en planka.
Sen genom en tunnel:
Jag & Calle

hindrena

plankan.

Tunneln.

Ringen.

Calle & Ali tyckte det var jättekul
men Walle var lite rädd så han gick
bara typ 2 pinnar(sick sack grejen)
//Selma♥



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!