Arlanda

Hej!
Nu är vi i Laugen på Arlanda i Stockholm,
haha^^ det fanns datorer som man kunde
låna så jag passade på..
Vi åkte från Luleå vid 5 på morgonen,
åkte flyg i typ en timme och så kom
vi fram till Stockholm halv 9.
Halv 1 går vårat flyg till Moskva:)
asså jag lääängtaar!
Men vi kommer fram till Hanoi imorn för
först flyger vi från Stockholm till Moskva i
typ 2-3 timmar,sen är vi i Moskva i kanske
3 timmar och sen tar det 9 timmar att åka
från Moskva till Vietnam.
Så det tar gaanska lång tid :/
Asså jag kom på nyss att den här skärmen
på datorn är jättestor! haha det är Apple(märket asså)
Jag blev överlycklig när jag såg att man kunde
gå in på datorn!
Jag gick direkt hit och gick in på:Blogg.se sen
loggade jag in här :)
Igår så tog det typ 10 timmar för oss att komma till Luleå
för först.Åkte vi och så stannade vi på 2 ställen,
sen kollade vi på två stugor i:Brännö & Pultviken utanför Luleå.
Skriver mer om några veckor♥
Hejdå//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!