Facial Fruit Mask

Kom nyss fron sf spa.
Der fick jag Facial Fruit Mask,
Forst fick jag olika frukt ansiktsmasker
och so maserade hon tinningarna,
kinderna,pannan osv..
Sen la hon appelbitar i
mitt ansikte och so fick
jag ligga dar i kanske 5/10 min.
Sen maserade hon
armarna,henderna,
nacken & axlarna.
Allt var i 50 min.
Det var helt underbart♥
Har lust att ga tillbaka..
Nu luktar jag frukt :)
Po Mondag ska jag fo Fransk Manikyr!
Imorse gick vi runt po stan.
Do kopte jag:en rosa t-shirt,
ett par rosa shorts,en gron jacka
och en jeansvest fron 4 teen X♥O♥X♥O
Snart ska jag duscha,sen ska vi go
ut och ata.
//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Powzen

Åhh... vad kul ! :D Blir ju lite avis nu x')

2010-06-19 | 22:45:05
http://bellaabus.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!