Mot Luleå!

Hej♥
Det här blir tyvärr mitt sista inlägg på flera veckor.
Vaknade halv 10,tog en dusch,packade färdigt,
åt frukost.
Ska snart springa ut till bilen så åker vi mot Luleå
där vi ska sova en natt.
Vi ska kanske gå på nån bio ikväll om det går nån bra,
hade faktiskt velat se:Remember me,Alice i Underlandet
och The Last Song.
Ska inte ta med mobilen och så kan jag ändå inte mobilblogga
för jag vet inte hur man gör ^.^
Men såklart så blir det massor av roliga bilder när jag kommer hem
till Sverige igen.
Måste spara batteri på kameran så jag fotade inget idag.
menmen här kommer några bilder från veckan:
Naaw♥ kommer sakna Gibzon när vi åker :(



Summer♥

Nu får jag hoppas att Lina
skriver under dom 3 veckorna jag är i vietnam♥
Hejdå bloggen♥♥//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!