Pictures

Fler bilder från Vietnam:
Nu från Hoi An





Första dan på stranden!(Fanny & Hanna)

Moi

Jag,Fanny & Hanna,jag vet inte vad jag gör
jag går typ iväg xD

Vårat hotell i Hoi An:Lotus Hotel.

En Hund jag såg på stranden.
Han/hon ler! Söt♥



En resturang vid en flod,där vi åt middag.

Här kunde man sy upp kläder.
Man kan beställa exakt hur den ska se ut,beställde en lila jacka men från ett annat
ställe.

Massor av olika tyger att välja mellan.

Världens godaste nudlar♥
Vi åt med pinnar,i början är det svårt att lära sig och så får man inte upp maten
ibland vilket är skitjobbigt xD

Nu ska jag borsta tänderna,ta på mig pyjamasen,läsa Så Länge Vi Båda Andas,sova.
Mer bilder kommer imorn.
godnatt//Selma♥













Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!