Utebadet

Idag har jag inte hunnit skriva alls för
jag har varit med Moa.
Först hoppade vi studsmatta,sen gick vi
på Utebadet!
Det var ganska fint ute:ca 15 +
fasst jag är ju van vid 40 + så så varmt var
det ändå inte.
Men för att vara Kiruna så var det varmt xD
Ikväll åker vi till Kangos där vi ska fira
midsommar.
Vi kommer hem på Söndag.
Moa ska följa med ☻
Här kommer lite bilder från dagen:
Moa ^.^

En kulle(hade våra grejer där)

''utsikten'' från våran plats..

Efter att vi varit där ett tag gick vi till en lekpark xD

Moa

Jag. (Ny Tröja från Vietnam)

Moa ^^

Moa.



Jag.

Moa.

Moa igen ^.^

Jag.

heh jag igen xD

hahah jag xD

//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!