God morron! XD

Hej, Snart så ska jag gå till Selma så ska vi gå till skolan. Jag satte mitt alarm på 06:30 men jag kom ner kl.07:15. Mne jag sommnade verkligen inte om och sov till typ 7. Sen tar det ju tid att bädda sängen och klä på sig osv........Jag har precis ätit frukost.Och borstat tänderna. Sen såklart så skulle mitt hår ha mycket damp!!
Då försökte jag reda ut det och det gick med typ ett halvft kilo hårspray.(Jag överdrivde lite!! hehe)
Nu är jag inne på stardoll och bloggar såklart. Fasst för mig så var det en dålig morron. Fasst det är typ en vanlig morron för mig! Igår så hade vi träslöjd! Då gör jag en hylla. Såklart så när jag skulle måla den så stänckte det ju färg på mina jeans. Och dom är typ nya men ändå inte!! Jag skulle skriva ett nytt inlägg igår men jag glömde bort det sen så gick jag upp till mitt rum och tränande på några repliker som jag inte kunde!! Och det gick bra!!! Nu sitter min hund Texas i mitt knä. Han fyller 3 på fredag. Men har sitter famn och ska alltid gå bervid en!! Men han kommer alltid vara min bebis!! Smilla och Alva med! När Texas var liten så när han skällde så lät det inte voff voff eller nått sånt utan mer som om han hostade! Men Smilla skällde som vanliga hundar!! Smilla var jätte gulling när hon var valp men det var Texas och Alva också!! Men nu så ska jag gå och klä på mig ytterkläder så att jag kan gå till Selma. Hej då skriver kanske senare!!♥♥♥♥//Lina

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!