Kycklingwok! Mums!XD

 Hej nu har jag precis ätit.
Det var jätte gott.
Idag har jag varit med Mikaela, fast vi han inte göra så mycket
för jag hade ridning men hon följde med och kollade.
Då red jag Odessa. Det var ganska jobbigt för vi skulle trava
sen skritta,trav,skrita osv.......! Det var ganska jobbigt att göra det typ hela tiden!
Nu är jag i Kurra (Kurravaara) och ska vara där tills osdag tror jag! Hehe
Vi har ändrat för min mamma har börjat jobba natt på ett ålderdomshem tror jag!
Imorgon så kanske vi ska åka till våran famo & faffa! För att pappa ska på en fest och
mamma jobbar! Då kan jag kanske nte skriva något. : (
Hej då skriver senare♥♥♥//Lina
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!