Off-pist♥

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men jag är fortfarande i Björkliden så jag har inte orkat. Idag har vi varit och åkt slalom,Och då åkte vi i Kittel Liften!
Då åkte vi i Off-pisten♥
Det var jätte härligt! Det var soligt och vindstilla ute!
Det var jätte kul så vi åkte två gånger!
Men den var ganska lång så det tog ett tag att åka ner,
och så hade jag ont i fötterna men jag åkte ändå för det var så kul!
Sen åkte vi till hotellet och åt lunch:Köttfärssås och pasta.
Sen när vi kom ut igen så  var det blåsigt och kallt så vi åkte bara
typ en timme till..
Sen gick vi till Sportshopen och köpte en tröja till mig och en till fanny!
Min är röd och så står det BjörkLiden på med vit text.
Fannys är likadan fasst svart.
Jag har på mig den nu :)
Snart ska vi äta middag.
Imorgon så ska jag och Fanny kanske hyra snowboard xD
Det är kul fasst jag är ganska dålig för jag ramlar hela tiden,heh ;)
Men iallafall..
Jag hade världens otursdagar igår och idag!
Igår så spillde jag varm chocklad över hela mig.
Sen så ramlade jag i backen typ 5 meter.
Och idag så ramlade jag i liften och var tvungen att åka ner igen.
Och sen när vi åt lunch så ramlade jag med tallriken(det var mat på den)
så personalen fick komma och torka upp...
jag höll på att skämmas ihjäl och ville bara sjunka genom golvet,
Och så klart så var nästan hela matsalen fullsatt!
Jag lägger in bilder imorn när vi kommer hem.
Hejdå//Selma♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!