Panik...

Hej igen..
asså jag är kanske
lite konstig men jag får panik för att
folk överhuvudtaget läser våran blogg..
Jag ville bara säga för det kan ju
vara nån äckel gubbe eller nåt xD
Ja jag vet jag är lite konstig att jag skriver ett inlägg
om det här men det kan ju vara så!
Jag är ju ändå bara 12 år eller fyller det.
Men jag får sån himla panik när folk började kommentera,
Asså inte för att jag inte vill ha kommentarer,
det vill jag ju men jag får PANIK!
Asså det ä ju kul när man får kommentarer,
slute inte kommentera för det här men jag tänkte bara..
För jag hatar när jag får panik för såna där småsaker!
eller det är ju ingen småsak,det kan ju va nån äckelgubbe
men ååå jag får PANIK så nu vet jag inte äns vad
jag ska skriva bara att jag får PANIK!
jag vet att jag tjatar ganska mkt om min panik men
det är för att jag har panik!
okej jag ska sluta skriva om min panik
men bara så att ni vet så fick jag panik he he he...
Aja nu ska jag försöka samla mig..
heh.
Hejdå//Selma<3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!