Skulle ha gjort det men hann inte!

Hej Jag vet jag har inte skrivit så mycket men jag
har inte hunnit. Men iallafall så har jag kommit till
Kurra (Kurravaara) För dom inte visste det.
Jag kom hem till pappa på söndag då han jag inte.
På måndag så gick jag och Mikaela på badis.
Då kom vi hem till Kurra ganska sent sen gick jag
och la mig för jag var jätte trött! Och sen så har vi idag
fast nu kan jag ju skriva. Jag hoppas inte det blir som
det blir som för min syrra. Hon har det fullbokat hela veckorna.
Jag vill det men ändå inte. Jag skuule ha lagt upp blder från fjällen
men jag ska göra det snart ska bara äta först. Sen så skriver jag! Hej då <3
//Lina
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Gillar eran blogg!

Men du har ju inte lagt upp bilder från fjället!!??

Inget illa ment :D Ha det braaaaa!!!

2010-03-24 | 15:06:30




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!