Slalom<3

Hej! Ikväll äntligen så ska jag åka till slalombacken<3
Åå det kommer bli så kul!
Vi har det med skolan så man får också åka längd
men jag gillar mest slalom!
Kl.18.00 så ska jag dit och vara där till 20.00
Jag har verkligen längtat efter att få åka slalom!
Men imorn ska vi till kangos på dan vid typ 3 kanske
och sen på måndag till björkliden,så
tyvvär så hinner jag inte skriva nåt mer än
idag fasst sen på fredag så hinner jag kanske..
Så jag ska skriva ganska mycket idag.
Innan jag åker till backen då.
Jag och Lina är dom ända tejerna som ska
åka slalom :I
Nyss har jag ätit middag,Korvstoganoff med ris..
Inte min favorit men jag var hungrig så jag åt ändå..
Och så har jag varit med Liv men hon har gått nu.
Hejdå//Selma<3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!