TRÖTT!!!!!

Hej nu sitter jag och är inne på datorn!
Nu är typ alla trött för vi
har  varit ute hela dagen.
Nu ligger Smilla och Texas
på sängen och ser ut som dom är död fast dom är inte! Hehe
Sen jag skrev senast så har vi varit och tolka lite till och
varit till Katterjåkk och Riksgränsen. I Katterjåkk så handlade vi lite sen
så skulle vi och titta på lite skidvalla åt min mamma!
Fast det fanns inte. Men vi ska kolla i Abisko på
söndag tror jag men vi kanske ska åka nån annan dag.
Jag ville spela kort men dom andra ville inte!!!!
Jag vill åka slalom men vi har inte gjort det!
När jag kommer hem så ska jag lägga upp bilder som jag har skrivit.
Om det är bra väder imorron så ska vi kanske åka någonstans med skotern!!!
Hej då♥♥♥♥// Lina
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!