VARM CHOKLAD!!!!

 
Hej alla som läser våran blogg!! Nu har jag precis stigit upp. Idag så ska vi till björkliden och vara där tills torsdag sen så kommer min mamma och hämtar mig och min syrra Emma då åker vi till Låkta vi har stuga där!!!! Där är min låtsas pappa,låtsas bror och hundarna!!! Nu sitter jag vid datron och är inne på msn,bloggar och kollar på en annan blogg. (jag dricker också varm choklad!) Jag kommer att försöka att skriva så mycket som möligt idag för jag tror att jag inte kommer att skriva så mycket på hela veckan tyvärr! För vi har ingen dator i Björkliden eller i Låkta tror jag! Men om vi har det så kommer jag att skriva!! Jag kommet att ta med min kamera och fota och lägga upp senre. Men jag och selma kanske kommer att sätta in en bild på oss i Björkliden! Hej då skriver snart tror jag.... ♥♥♥♥// Lina
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!