2 Dagar kvar!

Hej♥
Vaknade där vid 10,gick upp & kollade Tv.
Jag var påväg ut nyss för att hoppa studsmatta
men då såg jag att det regnade :/
Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker iväg till Luleå!
Först åker vi bil från Kiruna till Luleå på Onsdag kanske vid 1-3
ungefär, så sover vi där en natt.
På Torsdag så åker vi flyg till Stockholm,
Från Stockholm till Moskva i Ryssland,är där i några timmar,
sen åker vi flyg från Moskva till Vietnam(Hanoi)
Så vi är framme i Vietnam på Fredag.
Vi stannar i Hanoi till Söndag sen åker vi til..
Jag tror att vi åker sen till Halong Bay.
Jag tar såklart med kameran och fotar varje dag
så när jag kommer hem efter ca 3 veckor så lägger jag upp
bilderna här på bloggen.
Ville bara berätta att jag ska ''bomba'' bloggen med bilder innan jag åker
haha ^.^
Här kommer några bilder som jag glömde att ladda upp igår:
Lina xD

Lina. :D

Jag(ska göra en volt xD)

Jag ^.^

Hejdå//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!