Brännboll

Hej hej♥
Där vid 5 gick jag & Sara till Direkten
& köpte mjukglass,jag köpte med sura pärlor.
Efter det gick vi till Badis & var där till ungefär 7.
Så kom Saras mamma & hämtade oss.
Jag kom hem,åt middag & sen ringde Lina
& frågade om jag ville vara med i brännboll,
då sa jag ja såklart ^.^
Hehe,jag gick till skolgården vid halv 8 typ,
då var Moa.k,Mikkis,Lina & Ronja där & så följde
Louise med.
Sen kom Niklas,Mattias & Elias..
Så spelade vi med dom ett tag men sen gick Lina
& sen gick dom och där vid 10 över 9 gick jag,Mikkis,Ronja & Moa.k hem.
nu kollar jag på uttagningen till Eurovision Song Contest.
Ska snart läsa Så Länge Vi Båda Andas & sen sova.

Godnatt//Selma♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!