Chokladfontän

Hej hej♥
Har precis kommit hem från Folkets Hus.
Det var jättekul att ha föreställningen!
Det är det roligaste jag nånsin gjort.
Kom dit vid 12,gick till Lougen & så
förberedde vi oss..
Efter ett tag sprang jag,Lovisa & några andra
upp till ingången till Nåjdens Sal,där vi hade
föreställningen(det är den största biosalen)
För utanför ingången fanns det bla:En chokladfontän,
Kakor,frukt,godis,smörgåsar,dricka & mkt mer.
Jag åt såklart från chokladfontänen,
Man kunde doppa tex:Godis lr frukt i den.
Efter ett tag så gick jag,Hanna & Lovisa ner
för att gå till Lougen,då hittade vi tandpetare
som man fick ta gratis.
Då tog vi varsitt paket xD
haha,jag använder inte ens tandpetare
menmen,det var ju gratis så!
15 över 1 började föreställningen.
Så här gick den:Intro(Mattias & Tova)
Gåtfulla Folket(sång,alla var med)
Blåluvan(Sketch,jag var med)
Kortis(kort sketch med Vilma & Anna)
sen kommer jag inte ihåg ordningen men nånting såhär:
Sen tror jag det var Fack(sketch,jag var med)
Kortis(Mattias & Naima)
Värsta Schlagern(låt,alla med)
Plus(sketch,jag var med)
Up(låt,Maja dansade)
Kortis(kort sketch,jag var med)
Vi är alla stjärnor(låt,alla med)
Bli en Clown(sång,alla med)
Sen gick jag & pappa & köpte en portello åt mig
för jag var jätte törstig efter föreställningen,
Sen gick jag,mamma & min kusin Denise(är också med i teatern)
& åt från chokladfontänen.
Sen åkte vi hem.
chokladfontänen♥
choklad doppade vindruvor.
choklad doppad ananas.
Mattias & Tova(Intro)

Blåluvan.
Blåluvan(Denise & Vilma)
Fack.

//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!