Clowner

Förlåt för att jag inte har skrivit på hela
dan eller bara ett inlägg igår!
Förlåt.förlåt & förlåt igen^^
menmen..
När jag kom hem efter skolan så var jag
med Liv,jag var med henne från 2 ända till 8 ☻
Haha,men det var jättekul☻
Imorn har vi Genrep med teatern för vi har
ju föreställning på Lördag.
Jag ska spela:En granne i en sketch som heter Blåluvan
(skulle ha huvudrollen men nån tog min roll:()
och trettis i en ''kortis''(sketch)
En ''ungdom'' i en sketch som hetr Fack,
kanske en ''kamera''man'' om inte en annan tjej är med..
 På Fredag har jag träning med kören med piteå-kören.
På Lördag:förestllning med teatern♥
söndag:Konsert med Kören♥
Så jag hinner tyvvär inte skriva nå mkt i helg..
Här kommer några bilder på mig & Liv i min clown-näsa som jag
ska ha på en låt med teatern(hahaha)

                   haha Liv^^

                         Liv igen ^^

                           Liv xD


                    Haha^^ Jag.

                   närbild xD
 
                  oj.suddig menmen..
Hejdå//Selma♥










Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!