Frukost,mums blandat med problem!

Hej igen!
N har jag ätit frukost!
Det var gott. Snart så
ska jag nog borsta tänderna,
bädda sängen och fixa mitt
som vanligt dampiga hår!
Jag ska kanske vara med
någon idag men vet inte vem!
Under tiden jag tänker så hinner
jag ju fixa lite i mitt rum och kanske
hämta min resväska som jag ska ha
med till Prag!Jag vet att jag är lite
konstig som börjar packa typ 6 dagar
kvar! Men jag har tagit med kläder
från mamma och har ingenstans att
sätta dom för min garderob är full
med kläder! Och om jag sätter in
dom kläderna jag ska ha med,
då kommer jag glömma dom!
Hej då skriver senare  ♥//Lina
 ( åt inte en sån men hittade nte någon annan bild!)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!