Lady GaGa-Galna Outfits

Jag vet att jag redan har skrivit
om Lady GaGa's galna outfits en gång tidigare
men ibland är det jättesvårt att hitta nya
så här kommer fler Galna GaGa outfits:
Röd spets på scen & en enormt hög hatt..öö,jag gillar puffärmar men det var liite väl stora?
Hon har lite väl mkt av allt,den här gången:Väldigt höga klackar och en ganska stor hatt.
Har för mig att det är Lady GaGa som har designat dom & i vanliga fall kan högklackat vara snyggt men jag vet inte den här gången..
Hon ser ganska galen ut :I

GaGa har helt klart en unik stil men den är inte alltid så snygg..
Nej,den här gången har det spårat ut helt!
Jag tyckte att hon hade snygga outfits 2009,vad tycker ni? 2010 lr 2009 vad är snyggast?
haha vad jag skrattade när jag såg den här bilden^^
Men det är klart,hennes stil är unik och ibland t om snygg!
//Selma♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

kanske 09! XD

2010-05-04 | 21:26:29




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!