Nanny Diaries

Jag hann inte skriva igår..
Men igår kväll kollade jag på
Nanny Diaries(film)
Och sen gick jag upp och läste,
efter det somnade jag direkt^^
Handling:Amerikansk dramakomedi från 2007. Annie har precis tagit examen och vet inte riktigt vad hon ska göra med sitt liv. För att hitta sig själv tar hon ett jobb som barnflicka hos familjen X. Familjen bor i en lyxig våning på Manhattan och allt verkar vara perfekt men Annie upptäcker snart att allt inte är som det ser ut att vara. Mr X tillbringar mycket lite tid med sin familj, mrs X tillbringar all sin tid med att shoppa och försummar sin son som i sin tur gör allt för att göra livet surt för Annie. Som tur är finns där grannen Harvard, som både är trevlig och snygg.
//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!