Öö.....

Hej nu har jag just kommit hem
till Kurra! På bussen var det sååå
varmt att jag höll på att dö...!!! xD
Helt plötslit så kom det en kille fram till
mig! (jag satt nsam på en rad)
Han ba: Asså jag måste fråga detta!
Jag ba: Okej
Han ba: Ni tjejer settas ju aldrig
så att det rinner, eller på vintern så
fryser ni inte!
Jag ba: Hur vet du det?
Han ba: mumel mumel.....
Men asså va där hemligheten?
Jag: Ööö det är inte någon hemlighet!
Han: Men är det typ för ni använder mascara
eller vad?
Jag: Men det är ingen hemliget!
Han: Jo jag vet det, och jag kommer att komma
på det någon dag! Eller så ska jag pressa dig till
att säga!
Jag: Öö okej!
Men precis så skulle jag av.. hehe!
Hej då skriver senare! <3333//Lina
 Inte den bussen men hittade inget annan! hehe
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!