Utflykten

Hej!
Jag kom hem från utflykten där vid 2.
Det var kul där,vi spelade brännboll
& fikade♥
Men på tillbaka-vägen var det jättemånga
uppförsbackar :/
Jag kom först hem sen tog jag ett varmt bad.
Här kommer lite bilder från Varggropen(vi var på utflykt där)
Där vart människorna är(bakom stugan) spelade vi brännboll.
Varm Choklad♥
Min gröna termos(och min fot)
Min cykel.
En kallvattenkälla som vi stannade & drack från på vägen.
Badkulor♥(till mit bad)
Ska sticka iväg till Folkets hus för Genrepet med teatern.
Kommer hem vid halv 8/8 så skriver jag mer då.
//Selma♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liv

Skulle inte du ta ett iskall dusch??(:

2010-05-20 | 17:04:05
Selma

Svar till Liv:Jo det gjorde jag,efter varma badet^^

2010-05-20 | 17:35:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!