Enchanted

Hello!
Sry att jag inte har bloggat idag men
vi har varit på stan typ hela dagen!
Först va rvi och fikade på Safari med
Pappa,Fanny,Niklas(kusin),Lisi(faster)
Kicka(faster) & Stefan.
Sen har vi handlat.
Jag köpte en Ben & Jerry,Strawberry Cheesecake♥
Och en chokladkalender med Hello Kitty.
Och så hyrde vi en film..
Den hette Enchanted(Förltrollad)
Har redan sett den en gång men den var ganska rolig så :)
Och så har vi nyss kollat Harry Potter 2 som
gick på 5:an.
Snart ska vi kolla filmen så jag kanske skriver mer
sen om jag orkar.

Handling:

Förtrollad handlar om den blivande, vackra prinsessan Giselle (Amy Adams) som träffar sin
 drömprins och bestämmer sig för att gifta sig med honom. Men prinsens styvmor tycker
inte om detta och skickar henne genom en brunn från sagolandet Andalasia till storstaden New York.

Giselle kommer upp ur en annan brunn, iförd en gigantisk bröllopsklänning,
 och börjar irra omkring i staden utan att veta vart hon ska ta vägen.

//Selma♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!