You are what you eat,sweet!

Hello!
Igår så hade jag inget batteri i kameran.
Och våra usb-uttag på datorn är sönder :(
Så jag kan ju inte hellr ladda upp från iphonen :/
Idag har jag fått mina sista födelsedags presenter
av Hanna :D
Fick lite godis,3 ansiktsmasker & ett par lila öronhängen!
Först fick jag enn liten svart ask med färgglada
prickar på där det stod:You are what you eat,sweet!♥
Det var så gulligt ^^
Sen fick jag en chokladkaka där det stod:
The Girl Who Has Everything..Ecept Chocolad♥
Hade jätte gärna velat visa dom men ni får se dom
nån annan gång istället.
Det är en sån jag fick,fasst utan koretet och det då,
hittade bilden på google så jag får väl nöja mig med den än så länge.

//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!