Förlåt,förlåt,förlåt..

Hoff nu har vi förlorat ännu mer läsare!
Jag måste måste börja blogga igen!
Jag är jätte jätte jätte ledsen :'(
Nu har vi bara 6 unika beskökare och 11 sidvisningar.
förra veckan hade vi 14 unika besökare.
Förut när jag blogga typ 5 inlägg per dag hade
vi ca 40 unika besökare & 30 sidvisningar.
Så jag måste verkligen börja igen!
Det är bara det att jag inte hinner.
Först slutar jag skolan senare,runt 3 varje dag.
Sen har jag läxor att göra på Måndag,
Kör & Teater på Tisdag,
Stall på Onsdag,Gitarr på Torsdag.
Men jag ska försöka klämma in ett inlägg då & då.
Så ni kan väl förstå om jag inte bloggar på några dagar,typ 2?
Och om nån som läste förut kommr tillbaka kan ni väl kanske
börja läsa igen om ni ids :)
Och kommentera gärna!
Sen lovar jag att börja lägga in bilder som jag tagit igen.
Förr la jag ju ut en bild när jag åt en kaka..
Men den här gången lovar jag verkligen att börja igen!

Haha kommr ni ihåg den här bilden?
//Selma♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!