Hej

Nu har jag & Lina varit på badis.
Vi hann bara vara där i typ en timme :/
Nu lyssnar jag på musik,spotify,stay♥
Ska snart gå & rensa min garderob..
Har jätte mkt kläder som är för små lr som
jag inte vill ha längre.
Sry att jag varit så dålig på att blogga men
jag slutar ju senare nu när jag går i 6:an
& har läxor osv....
Men ska försöka bli bättre.
Btw..
Idag på träsläjden var jag lite klumpig(som vanligt)
(för jag slår mig typ hela tiden x))
Men iaf,så skulle jag typ hyvla min bräda med
en sån där ''hyvelgrej''
Då är det ju en vass typ kniv under..
Det hade fastnat en pennspets så skulle jag
ta bort den men då drog jag fingrarna på kniven :/
Sen tänkte jag;Aj,det gör ju ont,vad gör jag?
Så jag fick typ skölja,torka,skölja,torka osv..
Skåne♥
//Selma♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!