Sovmorgon..

Vaknade som vanligt vid 7.
Steg upp,fixade mig,åt frukost &
åkte till skolan..
När jag kom in kom jag på att...
Skit,vi hade ju sovmorgon!
Då sprang jag till mamma.
Såklart klumpig som jag är så halkade
jag & mina jeans blev helt gröna :/
Iaf,nu lyssnar jag på spotify.
Vi börjar 9.
Så ska snart gå.
Lr dne är inte ens halv än..
Menmen..
Idag har jag gitarr lektion :D
Men jag ska packa lite efter skolan,
åker ju till Piteå imorn med Kören♥
Ska bli kul,Ska ta ledigt ett tag från skolan.
Vi ska mötas på Kulturskolan halv 2.
I Piteå ska vi vara över helgen.
Tar såklart med kameran & lägger upp bilder här sen.
Liv ska ju också med :D
//Selma♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!