Behöver nya kläder ;/

Jag ska snart gå upp och rensa min garderob och
sen ska jag försöka sälja allt och sen köpa nya kläder
för pengarna , sålde kläder för typ ett år sen men jag
tog bara med pengarna till Göteborg så -.-
Vill bara ha typ snygga vardagskläder.
säg till om det blir tjatigt när jag lägger upp så mkt kläder.
Lite jag vill ha:

Vit tröja med moln & regnbågar
kawaiidesign huvtröja ♥


Vit tshirt \'I love cookies\'
sant ^^


Strumpbyxor rosa leopard
strumpbyxor/tights

Marinblå armledsvärmare
armledsvärmare.

Skosnöre #168 Rosa med koalor
skosnören ^^


Rosa vantar med rosetter
vantar

Söt ryggsäck med donuts
ryggsäck :D

Öronmuff #32 Svarta hjärtan
öronmuffar ♥

nu måste jag gå ut med hundarna.
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!