Bolivia basaar

- vet inte hur man stavar basar x)

Hej igen :)
Kom på att jag inte skrev nåt om bolivia basaaren(stavning tror jag)
Men jag skrev om det förra året , kommer ihåg att jag la upp bilder iaf.

Varje år så hjälper alla klasser på högga till att samla in pengar till
dom fattiga i Boliva och barnhemmen där.
Man gör typ samma saker alla som går i typ 6:an och iår är det
våran tur att stå i fiket.
Alltså måste vi baka , sälja och så.
Man står där i grupper typ i kanske en kvart.
Den börjar klockan 6 på Högalidskolan på Torsdag om ni vill komma :)
Men så säljer vi sånt vi har gjort och lite grejer från Bolivia.
det är varje år nångång i April.
Kolla i Arkiv och April 2010 om jag skrev då.
Tumblr_ljhkcnkh5w1qftg82o1_500_large
we♥it
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!