Dagens outfit

Hej :)
Har sovmorgon som vanligt.
Vaknade halv 7 och duschade , fixade mig och såntdär.
Jag kom på att när vi har sovmorgon stiger jag upp
tidigare än när vi börjar x)
Lyssnar på en jättebra låt som heter Price Tag - Jessie J ♥

cupcake halsband & likadana fast öronhängen .
Pris - ?
Affär - beställt hiphopbutiken.se
ps - min tumme ser tjock ut på denhär bilden haha ;)


benvärmare .
pris - ?
affär - lindex kanske (dåligt minne)


klänning & cupcake tröja :)
Klänning pris - ?
affär - KappAhl/h&m vet inte fick den av Liv .

tröja pris - 19 euro(?)
affär - Jennyfer.


typ hej jag är en potatis (?) HAHA

''frisyr'' krusade bara ''undehår'' med volum master(stavning)
så får det mer volym :D

Nu måste jag äta frukost skriver mer när jag kommer hem.

//Selma ♥

ps : här är en bättre bild på mina skor :



ska ha dom idag ;)
bai

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!