Flumm bilder *.*

Hej hej ;)
Kom hem för kanske 30 min sen från skolgården,
vi spelade brännboll men det var så ***** kallt så jag gick hem,
darrade hela jag -.-
Var iaf på stan med Liv idag :D
Det var superkul :)
Vi var och fikade och provade en klänning (fast ingen tyckte den var fin på)
Sen fotade vi massor av bilder & spelade in filmer , ska klippa ihop dom
så lägger jag upp dom här , tycker ni jag ska börja videoblogga ?
Lyssnar på musik nu ♥
(bilderna är väldigt oseriösa)

Liv ^^


HaHa


ps hon har en klubba i munnen ;))




där ser man lite mina hårsnoddar med glassar som jag
köpte på 4-teen i Vietnam ^^


hahah fin x)


 1. jag försöker komma upp(korta ben)


2. fortfarande inte ..

uppe !


(vågar jag hoppa ?)


jag vågade ;)


//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!