Godnatt allihopa ^^

Ne men jag ska gå och läsa min bok nu ♥
Jag skrev ju om första delen , hungespelen .
orkade inte länka men iaf..
Andra delen heter Fatta eld.
Kan inte skriva vad den handlar om då avslöjar jag.
Men rekommenderar den ni borde Verkligen läsa den.
jätte spännande och liite läskig men inte hela .
Men igår sov jag bara typ 6 h -.-
jag var typ astrött och dum som jag är skulle jag duscha
halv 7 på morgonen(?)
Så e ja..
Men jag vet inte om det blir nån bloggning imorn,
har gitarr,läxor och så ska jag och Linda kanske på stan.
Ska köpa en present till mamma som fyller år på Tisdag :D ♥

ganska gammal bild lr några veckor iaf ^^

Sovgott ♥ //Selma ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!