Påskmust ^^

Hejsan .. :)
Sitter och dricker påskmust xD
På Torsdag kanske vi ska till Kangos så det blir inge bloggning då hellr.
Där vid 2 cyklade jag & Fanny hem till mamma och hämtade lite grejor.
Och så hämtade jag min cykel ;D
Jo förlåt att jag inte har bloggat men det är för att jag
har inget att skriva och hur kul är dt att läsa typ:

vaknade kl 12 idag har inte gjort så mkt annat.
skriver mer senare.

jätte intressant jag vet -.-
Ska kanske på KappAhl igen idag.
Hann inte kolla klart sist för dom stängde -.-

Jo vetni jag har kollat färdigt hela 3-dje säsongen av o.c :'(
Och det är hemskt men.. det finns bara 4 säsonger :(((
Jag kommer dö vad ska jag kolla på sen ?


 - redigerad på Picnik.com

När jag och Fanny bakade cupcakes ♥
Nu ska jag spela sims 3 , har inget bättre för mig.
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!