Shake it Up

Hej :)
Har inte orkat blogga idag heller.
Var på KappAhl idag , köpte en kofta,leggins & en väska.
(Till skolavslutningen)
Alla var med spets ♥
Väskan kostade bara 50 kr :D iii ;)
Ska snart basta och ha ansiktsmask & kanske hårinpackning ^^
Sen ska jag kolla nån film.
Imorn åker vi till Kangos :)
Ska vara där till Söndag.
Får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan vi åker.

''gammal''
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Moa

2011-04-21 | 10:47:16
Moa

Hej

Vi åkte inte till Kangos för det går inte att åka skoter tror jag . Iaf inte på isarna o jag tror inte att det finns så mkt snö;) plus att vi skulle på pimpeltävlingen (tråkigt) .. Men den var inställd för att man inte kan gå på isen :o men såklart kan man ju vara i Kangos ändå haha;)

2011-04-21 | 10:50:14
http://moanordstrom.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!