By now you should've somehow realized what you gotta do.

Hej :D
Idag har jag & mamma varit på KappAhl^^
Köpte lite..
Sen åkte vi till mommo & moffa och fikade typ.
Här är bilder på det jag köpte :







- haha störigt med typ 70 bilder x)
Vet inte vad det kostade(?) Men det var halva reapriset iaf.
Blev kär i den ! Så söt ♥

skitfulbild.nu

det är små puffar som man har på skorna ;)
Men man kan bara ha dom på ''boots'' annars det inte går.
Kostade 79 kr.
Dom blev ja också kär i..



Blev jag också kär i ;) haha.
Haha vad kostade den ? x)
Kommer inte ihåg nåt,totalt hjärnsläpp lixom..

Fina sockar !
Haha..
Inte kul med enfärgade sockar,nej..
här ser man vad dom kostade : 79 kr !

snart ska jag lägga upp bilder på mina nya skor som jag köpte i veckan.
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!