.

Tjoo, nu har jag egat lite och den blev en ganska bra bild så. Väntar på att liv ska äta klart sen ska vi dra till selma och vara med henne ett tag sen ska jag typ börja vända dygnet tillbaxz, ska typ först vara vaken tills jag blir trött sen stiga upp tidigt, på kvällen blir jag ju trött lite tidigare.. Inte så intressant men ajaa. Idag så har jag inte gjort något spec,på måndag börjar ju skolan och längtar att få se vännerna och sånt, frånochmednu så ska jag inte skriva ett hel bok som inlägg utan ganska korta. Sen så typ "ändrar" jag på min skrivstil alltså inte hur jag skriver utan vad,nej nu ska jag mögla på facebook sen vet ni ju vad jag kommer ha för mig resten av kvällen vi hörs puusssz// lina


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hej, fin blogg du har :) / Frida

2011-08-20 | 23:05:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!