Första skoldan

Hej :)
Idag var det första dagen i skolan.
Jag började i 7A :)
Var ganska segt,vi fick våra skåp,veckans schema och träffade våra mentorgrupper..
Slutade direkt efter lunch alltså vid 12 nångång.
Den här veckan har vi mest uteaktiviter för att dom har inte fått möbler till klassrummen eller nåt sånt.:)
Nu ska jag beställa lite kläder ;)
Eller en klänning och om jag hittar nåt mer ^^
Visual Bomb Klänning
Såhär ser klänningen ut !
Från talkingclothes.se - 149 kr (rea)
Jättesnygg :)
Nu ska jag beställa,sen ta ett bad med ansiktsmask och sen ska jag välja kläder till imorn och sånt..
Igår tonade jag håret igen ♥
Blev ganska nöjd fast idag såg det piss ut -.-
Mörk chokladbrun är färgen och just nu ser det nästan svart ut,men färgen har typ inte gått in eller nåt.
Visar bilder imorn !
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!