I keep looking for my kind of perfect

Hello !
Förlåt för den låga upd !
Igår hade vi utflykt,sen sov jag & Lina hos Liv :)
Kul var det,vi hyrde Scream 4 :D
Sämst inte alls läskig,bästa var att Adam Brody var med ♥
OMG jag typ : Det är han ! nej det var nån annan..
Nej det är han !! Eller inte..
Gaah där är han ♥ kolla nu ! det är adam brody ! omg..
När han dog : neeej jag ska slå ihjäl ghostface !
Haha jag grät nästan ;)
Men erkänn han är typ den sötaste/snyggaste ni nånsin sett ? jag vet att ni tycker det ! :)
Asså Shiiet(ahah) måste hyra Jennifers body ! Adam Brody är med där ♥

jag vet att ni tycker det !
Dör ni inte bara lite ? jag vet.
jag gör det,nån som vill tvinga honom å komma till New York när jag är där ?
haha..
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!