I tried to put it in the past,hold on to myself and don't look back.

Hej hej ^^
Idga hade vi sovmorgon till 20 över 9 :)
Efter skolan gick jag & Liv på stan .
Köpte inget,men vi fikade ;)
När jag kom hem hittade jag 2 paket ! Jag blev typ as glad ;D
Och där var det som jag beställde :)
Har ju inte berättat vad jag har beställt men det är..
♥ En tröja & Tigerstripes/Coontails ♥
Såhär ser dom ut :

Tröjan är från Youtopia och kostade 99 kr just då,nu är den dyrare ;)
Men super söt är den iaf !

Bättre bilder kommer imorn,ska ha på den då :)

Som vanligt fick man en present med(vilket är jättebra)och jag fick då denhär söta ringen ^^
Den är egentligen ljus orange,men ni vet min lampa..

är helt kär ju..As snygga,ska ha dom imorn också :D
Dom gick på 79 kr från Happyhair.se

Haha det bästa var ju att man får en present från Happyhair också !
Domhär armbanden fick man,ganska coola ändå ;)

//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!