Locker

Hej :D
Kom nyss hem från skolan typ.
Var rolig dag ;)
Först hade vi tipsrunda i lag jag var med Lina & Wilma.
Sen hade vi Team building utanför folkhögsskolan(olika övningar osv)
Efter det hade vi knep & knåp som jag skrev innan vi hade det..
Sen var det lunch,laxsoppa,usch.
Så jag & Lina köpte en macka & sen en glass och satt i rasthallen och åt typ ^^
Sista lektionen hade vi Team building 2,den var roligast.
Det var 3 olika ''stationer'',första : Runt 4 träd satt en lina,och fast i den satt en läderrem som man hade runt handleden.
Sen skulle man springa runt och sen byta med nästa.
Andra stationen var roligast,det satt en lång gummiband runt 2 träd som ett nät med hål.
Då skulle man gå igenom ett hål utan att nudda bandet,vissa blev lyfta x)
Jag blev lyft,haha det var kul..
sen skulle man bilda ett T av några träplankor,ingen klarade det ;)
Långt inlägg..
Söndag så fixade jag till mitt lås för det var så fult x)
Fotade före & efter bilder;

Före:

fult.
efter :

haha nagellack..
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!