Test ^^

dagens:
frisyr:fult helt..äckligt haha :p
 
låt: Deer in The headlights - Owl City

tvprogram: Hellcats

vill ha: massa saker ^^
 
tråkigaste: Sommar hahha längtar till hösten :)

roligaste: var ju på stan ? ;)

senaste person som:

sov i din säng: Nån kompis typ,annars Calle ^^
 
såg dig gråta: kommer inte ihåg,pappa kanske ?

fick dig att gråta: Izi-dor och en till..

fick dig att börja skratta: kommer inte ihåg.

du gick på bio med:
Sara,i göteborg :)

skickade ett e-mail till dig:kollar inte

skickade ett SMS till dig: Lina

har du någonsin:

sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det:no
 
bråkat med ditt husdjur:bråkat ? x) hahah

drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:Inget ''helt galet'' 

extra stuff:

vart vill du gifta dig:men inte vet jag.

vem hatar du verkligen: hatar ingen 
 
varit kär:hihi,skoja ne men typ inte vet jag ?
 
kör du bil: nej
 
har du ett jobb: nej
 
gillar du att ha folk omkring dig:Ibland,gillar inte att vara ensam iaf..
 
är du ett hälsofreak: HAHA! inte alls xp 
 
är du ensam nu: asså nej
 
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: alltid dom dåligaste eller bästa 

favorit:
rum i huset: mitt rum & badrummet

typ av musik: country & typ emo grejs asså inte emo men ja typ som the killers & death cab..

parfym: Paris hilton in paris

godis: sura
 
tidning: Teen Vouge

film:Harry potter-filmerna,fame,taken,remember me,twilight saga och många..

de senaste 24 timmarna, har du:

gråtit: ja
 
köpt någonting: ja

varit sjuk: nej
 
sjungit: ja :p

sagt "jag älskar dig": nej

velat säga till någon eller några att du älskar dem: Nej.
 
träffat någon ny: nej
 
saknat någon: ja

kramat någon: tror inte det

kysst någon: nej

ätit: ja.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!