This aint wonderland,it damn sure aint narnia.

Moshi moshi ;)
Kakorna blev ganska goda,förutom strösslet som smakar plast. -.-
Har haft astråkigt idag.
Kommer ha astråkigt imorn också,om ingen vill komma hit ? ^^
Har på mig min ''katt tröja'' har typ visat den en gång men ingen bra bild då..

Den har kattöron ! men orkar inte fota dom,dom är rosa.
hårbandet är en present.
Armbandet fick jag av Moa när hon hade varit i Singapore och massa :D
Och t-shirten är från 4-teen i Ha Noi.
Bara jag som stör mig på att ena bandet är längre än andra ? ô.ô 
Haha halsen..
örhänget är från Stockholm - Glitter :)

ingen hel bild,men jeansen är från KappAhl.
//Selma♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!