are you sure it's love you feel?

Tjaa, förlåt för typ hundratrettioelfte gången att jag suger på att blogga men har faktiskt inte tid/lust.. Men idag så har jag,Selma och Liv tränat lite på dansen men det slutade bara med svammel.. Hahah dom är såhäääääääär sööta små människor! Väntar på att min såkallade flickvän(kasal) ska komma hem så vi kan typ prata via facebook som det även kallas där: videosamtal. För har en AS viktig sak att säga! Men på onsdag så äre ju uppvisning ska försöka blogga men tror inte att jag hinner.. :( Nejmen nu ska jag göra något roligare än att cepea mig på datorn.. hehe
hejdå skriver senare puss//Lina ♥


men eftersom min kära dator vill inte ta emot mitt minneskort så kan jag inte ladda upp nån bild ännu -.-
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!