FML!!

Hej, imr ska jag åka till luleå så jag måste stiga upp typ jättetidigt :(
Fast ska ju kolla om jag hittar nå kläder på mellandagsrean :D
Får ju hoppas det ;) Idag så har jag vart på stan med Selma och Kasaal och då köpte jag nagelförstärkare och en ny behå :) Fast vet inte hur vi lyckades men jag och Selma hade båda köpt en sak från Kicks och en från Lindex så båda hade två påsar och när jag kommer hem till Kurra och ska packa upp så inser jag ju att jag har Selmas påsar och hon har mina -.- Fattar inte ens hur vi lyckades ...
men ska fortsätta med mitt liv hahah skoja men ska seriöst dra nu
skriver senare puss//Lina ♥

 HAHAHAHA :')
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Bor du i kurra ?:-)

2011-12-27 | 00:49:25




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!