I woke up late today,And I still felt the sting of the pain But I brushed my teeth anyway,Got dressed through the mess and put a smile on my face.

Hej :)
Jagvet,suger på att blogga.
Men aja.
Var på stan med mamma en sväng,köpte en svart pösig tröja till våran dans uppvisning.
Sen köpte jag ett asfint nagellack(typ grönt),nagellacks remover.
Sen så bokade vi tid för mitt hår :D Har ju brunt med ljus utväxt,så fult.
Men ja,ska slinga massa så det blir som..jag vet inte men ni får ju se,Iaf kl 16.00 nästa Torsdag :)
Idag är det ju 1:a december,så öppnade min chokladkalender ;) Men ja,snön försvann nu igen,inte kul.

Redigerade lite bilder från New York:












//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!