A Year Without Rain

Hello ^^
Lyssnar på musik ♥
Har städat åt råttorna nyss , dom är så söta hihi ^^
Höll i Puff ett tag(det är min piff är fannys) han var så söt
när han sprang omkring i min hand ;)
Snart måste jag ta en dusch och kolla kläder till imorn.
Sen har vi längdskidor i skolan ;/
Hoff det är så tråkigt att åka med klassen det är typ såhär:
Först åker man ner för några gupp man ba kul..
Sen åker man runt på samma ställe typ 5 ggr ännu roligare (?) ne inte precis..
Sen åker man ner till matto och åker runt några varv
jag typ ööh vad kul man kan ha (?)
Ne men jag är inte så seriös idag är lite små sur hehe.....
Eller .. ö .. ovanligt ... nej jag är ofta ganska små irriterad
av ja sånt jag brukar bli irriterad på.
Nu ska jag sluta skriva så jag inte skriver nåt jag kommer ångra mohahah
Men seriöst jag borde stänga av datorn x)
Men det ska jag inte.
Off vad långt inlägg det blev ...
Jag vill färga håret !!
Men det får jag inte för mamma & fanny jag typ är
det erat hår ellr mitt ? Det sitter på mitt huvud .
Tumblr_lgr324w1pt1qd9ft3o1_500_large
Jag vill ha samma hårfärg som Taylor typ askblondt fasst inte nu heh
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!