Chaaa :D

Idag så har jag vart på stallet & då hade vi ridning. Då fick jag rida Ior♥. Först fick vi rida med stigbyglar sen sulle vi ta bort dom. Alltså hänger över dom över ryggen på hästen ;) Då skulle vi trava, det gjorde väldigt ont i rumpbenen ;) det gör ont nu åxå när jag sitter ner ; Förra helgen var vi i björkliden. Men det var för kallt för att åka slalom så vi var bara där & myste :) I går så var jag,Liv & Moa på stan. Det var roligt, vi var på safari & fikade då tog jag & Liv varsin köttbullsmacka först tappade Liv en tomat på golvet. Sen hade hon satt foten på tomaten, sen när jag seg upp så låg det en bit sallad. Då sa jag : Neeej jag har suttit på en sallad! :(((( Liv fick ett skrattanfall :D hej då skriver sen :) ♥♥ // Lina Blogg.se dampar så jag kan inte ladda upp bilder :(
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!