Hemma nu :)

Hej :D
Har precis kommit hem .
Som jag lovade så har jag fotat massor med bilder ^^

Björkliden -

utanför stugan :)

det med


Sen på Lördag när vi åkte så stannade vi i
Snöbaren och drack varm choklad med vispgrädde ♥
^^


Dålig bild men rummet


hehe


igen x)

Sen idag åkte vi ju i Riksgränsen :)
Det var kul förutom att jag fick svin ont i fötterna :/


från liften ;)




Sen köpte jag en supersöt mössa ^^
Den är ljusrosa / vit randig , rosa tofs
och mjuk och jätte mysig !
 
kostade 400 kr

neff ^^




Sen i katterjåkk (stavning tror jag)
så köpte jag en glass ^^
Den var inte så god men ganska rolig med
nåt knastrande grejs i pinnen som blir tuggummi sen ;)

söt ''förpackning'' också :)

Nu ska jag duscha sen kolla Tv :D
Skriver mer imorn !
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!